cases

Coolblue & Getnoticed

De vraag van Coolblue: maak een resposive Werken bij Website


Getnoticed heeft in samenwerking met Twiglers een hele mooie opdracht gedaan voor een van de grootste webwinkels van de Benelux: Coolblue! De elektronica webshop groeit ook in Belgiƫ als kool en dus waren ze op zoek naar 50 nieuwe medewerkers. Hoe vind je die mensen? Via een nieuwe werken bij site van Twiglers. Getnoticed bouwde de website en binnen 72 uur was jobsbijdebestewebshop.be live. Inmiddels heeft het bedrijf voldoende nieuwe mensen gevonden, waardoor de tijdelijke werken-bij site weer offline is gegaan.

VDL & Getnoticed

De vraag van VDL: Maak een responsive Werken Bij website

De nieuwe Werken Bij VDL website is volledig responsive en voorzien van de nieuwste snufjes op ICT gebied. De website draait op ons eigen gebruiksvriendelijke CMS dat speciaal voor VDL ook een flinke make-over heeft gekregen. In het CMS heeft VDL alle tools ter beschikking om het proces van sollicitatie tot het aannemen van een kandidaat in goede banen te leiden. Vooraf hebben we dit zo goed mogelijk in kaart gebracht in diverse strategische sessies met VDL, met www.werkenbijvdl.nl als trots eindproduct.

Omoda & Getnoticed

De vraag van Omoda: maak een responsive Werken Bij website

De Omoda is een bekend retail bedrijf met passie voor schoenen, al sinds 1875. Niet alleen hebben ze een webshop met meer dan 250 merken, ook zijn ze in het bezit van 23 fysieke winkels. Bij elkaar werken er momenteel 630 mensen. Echter groeit de succesformule hard door en daarom is er behoefte aan nieuw personeel. Deze strakke nieuwe werken-bij site moet hiervoor gaan zorgen. 

Help jij binnenkort deze klanten?

undefined

Voldoening halen uit je werk? Onze klanten geven die!

Aditech
Wij vroegen Aditech om een korte video op te nemen over hun ervaring bij ons. Wij hadden nooit verwacht dat zij er zo'n leuke video van zouden maken. Bij Getnoticed vinden wij het belangrijk dat we een partnership aangaan. We bouwen aan een duurzame relatie met onze klanten, zodat we met elkaar het beste resultaat neerzetten. Bekijk in de video de reactie van Aditech op ons eigen CMS systeem Serena. 

UMC Amsterdam
Wij vroegen AMC om een korte video op te nemen over hun ervaring bij ons. Zij waren vooral te spreken over het advies dat wij geven op basis van de binnen gekomen data. Onze Growth hackers en marketeers zijn volop bezig geweest om de sollicitanten te vinden, in kaart te brengen en het UMC hierover te adviseren. Met doorlopende campagnes helpen wij het UMC nog elke week graag met het vinden van de juiste sollicitanten. 

Ben je al benieuwd naar de vacatures bij getnoticed?